-Gizle-

-Gizle-
ASP,ASP Scripts,ASP Download, Web Hosting, Asp Hosting
ANASAYFA | FORUM | SİTENİZ İÇİN | REHBERLER | İÇERİK EKLE | EN YENİLER | EN POPÜLERLER | EN BEĞENİLENLER | HOSTING | İLETİŞİM
// 24 Ekim 2017, Salı / İstatistikler / Puan Sistemi
Arama:

// ÖZELLEŞTİR / Bilgi

E-posta:
Şifre:
Beni Hatırla
| Şifremi Unuttum


Türkçe PHP Kaynağınız   Türkçe JAVASCRİPT Kaynağınız
// SİTELERDEN HABERLER >> Tüm Haberler
// GÜNCEL HABERLER / Kaynak: NTVMSNBC
>> Bayramınız kutlu olsun (1 yorum)
>> Yeni yılınız kutlu olsun (0 yorum)
>> JAVASCRİPT İndir ve JQUERY içerikleri (0 yorum)
>> ASP İndir -- Forum bölümü (11 yorum)
>> Yeni yılınız kutlu olsun (0 yorum)
>> Antarktika'da bilimsel istasyon kuracak
>> Ürettiği en büyük roketi fırlattı     
>> Yaşam süresi 6 yıl uzadı
>> ‘Hack Kuzey Kore’nin işi’
>> BlackBerry geri döndü


// EN YENİLER
Adı Hit
Burs Dernek Başvuru ve Öğrenci Yönetim Sistemi (tr) 11
Online Öğrenci Kayıt Formu (tr) 178
MVC Numeroloji (tr) 44
MyKurumsal Firma Web Scripti (tr) 94
Online Ajanda Sistemi (tr) 70
Kasa, Müşteri, Sipariş ve Stok Takip Sistemi (tr) 160
Main5 Firma Scripti (tr) 181
Öğrenci Danışmanlık Yazılımı (tr) 116
Ürün Tanıtım Sitesi (tr) 261
Muhasebe Site Yazılımı (tr) 133
 
 
// EN POPÜLER
Adı Hit
Hazır Site v2.2 (tr) 93412
Web Wiz Forums v9.69 (ing) 21601
ASP Kitapçığı (tr) 20252
HG Üye Sistemi (tr) 16599
Tanıtım Sitesi v2.2 (tr) 16589
MyDesign Haber Sistemi v0.7 (tr) 15225
MyDesign Ziyaretçi Defteri v1.7 (tr) 14486
JoomlASP v1.0.3 (tr) 13673
PD Portal Access v4.0 (tr) 11607
MaxWebPortal v2.12 (tr) 11185


EN POPÜLER 100 İçerik


RSS

Add to Google


MaxiASP
Karakalem
VDA Digital Agency
 

// Anasayfa » Kodlar» ASP» Veritabanı» Access

İçerikler ile ilgili her türlü sorunuzu ASP İndir Forum altında sorabilirsiniz

  Oy: İçeriğin Oyu : 5,4İçeriğin Oyu : 5,4İçeriğin Oyu : 5,4İçeriğin Oyu : 5,4İçeriğin Oyu : 5,4İçeriğin Oyu : 5,4İçeriğin Oyu : 5,4İçeriğin Oyu : 5,4İçeriğin Oyu : 5,4İçeriğin Oyu : 5,4   

 
 İçeriğin adı : Veritabanı Bağlantısı (tr)
   
 Hit : 31810
 Bugün aldığı Hit : 0
 Telif : LuGeLaS / Bu yapımcıya ait diğer içerikleri göster
 Eklenme tarihi : 6 Nisan 2004, Salı
 Fiyatı : Ücretsiz
 Puan : 1918
 Sıra : 13
 Oy : Bu içeriğe 286 kişi oy verdi. Oy ortalaması: 5,4
 Paylaş
PHP Explorer
Türkçe PHP Kaynağınız



 Açıklama :
Örnek bir veritabanı bağlantısı.Sadece "veritabani.mdb" dosyasını değiştirmelisiniz.


Güvenlik Açığı Bildir | Hata Bildir | Tavsiye Et | Favorilerime ekle | Yorumları takip et


Bu içeriğe oy verin:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10



Veritabanı Bağlantısı (tr) hakkında yorumlar / Yeni Yorum Yaz
    Başlık Yok / Veritabanı Bağlantısı - mmk - 18.03.2011  / Cevapla
  iiyi güzelolmus
    ??? / Veritabanı Bağlantısı - eee - 14.05.2010  / Cevapla
  bn daha ıyı acıklardım....
    kod / Veritabanı Bağlantısı - nezaket - 15.02.2010  / Cevapla
  hiç açıklayıcı değil sadece kod var!
    accessden asp ile veri alma / Veritabanı Bağlantısı - zehra - 09.01.2010  / Cevapla
  merhaba ben basit bi site yapıyorum ama asp ile ancak hiç bişey bilmiyorum accessde yapmış olduğum bi veritabanı var bunu asp ile bağlaıp sitede göstermem lazım ama yapamadım bu benim proje ödevim lütfen yardım edin
    walla bende kullanamadım / Veritabanı Bağlantısı - mürsel - 10.04.2009  / Cevapla
  daha yeni ugrasıyorum aspx ile ama epeyli bilgim var yınede olmuyooooooo
    YNT:walla bende kullanamadım / Veritabanı Bağlantısı - eylem - 28.05.2013  / Cevapla
  selam arkadaslar bana acilen yardımcı olurmusunuz veri tabanı (asp.net) ile veritabanı baglantısı aynımı?
    vistada delphi çalışıyor benim / Veritabanı Bağlantısı - sess_kral - 22.05.2008  / Cevapla
  arkadaşlar biraz uğraşınca vistada delphiyi kullanabilirsiniz sadece hazır dosyalardan bir tanesini çalıştırmanız yeterli
    veritabanı / Veritabanı Bağlantısı - aylin - 11.12.2007  / Cevapla
  slm arkadaşlar ben login kontrolu nu yaptım onda hata yok ama login.asp kullanıcı adı dogru oldugunda giris.asp gidecek hangi kullanıcı girdiyse veritabanında onun bilgilerini getircek ama yapamadım dün öğrenmeye başaladım ama yanlışlık yapıyom bi yerde
    VİSTA / Veritabanı Bağlantısı - MND - 05.06.2007  / Cevapla
  Arkadaşlar bilgisayarıma vista kurdum ancak asp kodlarım çalışmıyor. bana URL ile bağlantılı bir problem olduğunu söylüyor bakıyorum bağlantılarla ilgili hiç bir problem yok, sadece veri tabanına ulaşıp kullanamıyor bu arada office 2007 kurulu bilgisayarımda. bununda etkisi olurmu acaba?
    YNT:VİSTA / Veritabanı Bağlantısı - kaan - 22.06.2007  / Cevapla
  kardesim Vista SERVİCEPACK6 için çaloşmamaktdır Vistaya başka programların bi çogunu çalıştırmamaktadır.öörbegin C++,Delphi gibi......
    veri tabanı / Veritabanı Bağlantısı - çağatay - 26.04.2007  / Cevapla
  bende de aynı şekilde şu hata veriyo.alanı adabilisim den aldım okul için words HTTP and 500.
Open IIS Help, which is accessible in IIS Manager (inetmgr), and search for topics titled Web Site Administration, and About Custom Error
hayrına yardım edecek bir arkadasş yok mu ya..
    asp ile veritabanından sorgulama / Veritabanı Bağlantısı - erba35 - 23.04.2007  / Cevapla
  asp ile veritabanına bağlanıp gözat ile bağlanacak ve tablo isimlerini ayrı bir açılır kutuda onları listeleyecek ve son olorak tablo içindeki verileri listeleyecek bi pro...
    YNT:asp ile veritabanından sorgulama / Veritabanı Bağlantısı - mustafa elbistan - 25.10.2007  / Cevapla
  arkadaşlar htm de yapmış oldugum formları accsess veri tabanına bağlamasını bilmiyorum bana yardım edecek bir hayır sever arıyorum acemi biriyim
    YNT:YNT:asp ile veritabanından sorgulama / Veritabanı Bağlantısı - Yok - 25.10.2008  / Cevapla
  Arkadaşım yapman gereken olay şu önce veritabanını server e göndermeden önce klasörünü servere gönderip bu kalasöre gerekli izinleri vermelisin. sonra dosyalarını klasöre kopyalayıp linkini vereceksin olay bitti
    YNT:YNT:asp ile veritabanından sorgulama / Veritabanı Bağlantısı - zafer - 26.10.2007  / Cevapla
  Anladığım kadarıyla html de hazırlamış olduğun formlara girilen bilgileri veritabanına kaydetmek istiyorsun...
Eğer html de hazırlamış olduğun sayfadaki kodları bana gönderirsen sana yardımcı olurum zafer_moda@mynet.com
    YNT:YNT:YNT:asp ile veritabanından sorgulama / Veritabanı Bağlantısı - yesim - 04.03.2009  / Cevapla
  asp.net ile [mysql,orancle)ile veri tabanlarına bağlantı cekme bu benim donem odevim yardımcı olursanız sevınırım
    ASP Sayfasıyla Access ten Veri Görüntüleme / Veritabanı Bağlantısı - Ali KARAKAŞ - 10.04.2007  / Cevapla
  Elimde bir veri tabanı var sponsorluk sistemiyle oluşmuş 9. kayıttaki kişi 7. kayıttaki kişi tarafından eklenmiş. Bir asp sayfasına 9. kayıttaki kişinin mail adresini yazınca 4., 5., 6., 7., ve 9. kayıt gözüksün istiyorum uygun ko nedir?
    YNT:ASP Sayfasıyla Access ten Veri Görüntüleme / Veritabanı Bağlantısı - mustafa elbistan - 25.10.2007  / Cevapla
  arkadaşım ben yapmış oldugum asp ve htm formlarını accsess veritabanına baglanamıyorum,yardımcı olursanız sevinirim ben acemi ve 40 yaşlarında biriyim nasıl baglanacagımı açık bir şekilde gönderirseniz memun olurum.
    Arkadaslar yanlış Anlamayın... / Veritabanı Bağlantısı - mehmet - 10.04.2007  / Cevapla
  Arkadaşlar Yorumlara şöyle bi göz atınca anlaşılan verilen kodu yanlış anlamışsınız...Bu kod sadece bir veri tabanı dosyanızla nasıl asp üzerinden bağlantı yaptığını gösterir kod siz bu kodların değiştirerek işlem yapabilirsiniz.. Mesela Accses Veri tabanı dosyanızın root attığınızda bir web sunucusuna yani HTML alanına bu kodları yazmanız gerikiyorki html alanı verilerini veritabanından alıp (asp sayesinde) bize gösteresin... Kimileri Sormuş Web sayfası yapıcam nasıl ASP web sayfasını yapan Program var mı diye... Arkadaşlar O zaman Önce web sayfası yapan programları öğrenmeniz gerekiyor..Mesela DreamWaver yani kısacası Bir kelime işlemcide bile Web sayfası yapabilirsiniz önmeli olan bu sayfaya koyduğunuz kodlar yani WEB in dili bunlar o web ya html ya asp yada php veya bunlara benzer hale sokabilir...Önce web hakkında bişiler bilmek gerek sonra asp veya hangi dili kullanacaksan...
    üye panali / Veritabanı Bağlantısı - Yok - 20.12.2006  / Cevapla
  siteme üye paneli koymak istiyorum nasıl yapabilirim teşekkürler
    YNT:üye panali / Veritabanı Bağlantısı - theXGirl - 29.03.2007  / Cevapla
  üye kodlarını hazırlamalısın yani ben öle yapıyorum. db den erişim saglamalısın işin özeti bu.
    yardım edin / Veritabanı Bağlantısı - mustafa - 02.12.2006  / Cevapla
  site kurmak istiyorum ama ücretsiz bir kaç kez denedim ama asp mdb komutlarını çalıştıramadım lütfen bana yardım edin
    veritabanı yolu değiştirme / Veritabanı Bağlantısı - erdem dogan - 26.11.2006  / Cevapla
  ben iyi kötü bir site kurdum ücretli alanda yayınlıyorum. ancak ziyaretçi defterini aktif hale getiremedim. veritabanı yolunu nasıl değiştiririm? lütfen yardım Sorun galiba veritabanı.
    YNT:veritabanı yolu değiştirme / Veritabanı Bağlantısı - mustafa elbistan - 25.10.2007  / Cevapla
  arkadaşlar ben acemi biriyim yapmış oldugum HTM formlarıNI VERİTABANINA BAGLAMASINI BİLMİYORUM YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNECEGİM ŞİMDİDEN TEŞEKÜRLER
    YNT:veritabanı yolu değiştirme / Veritabanı Bağlantısı - BySoYLeTMeZ - 18.12.2006  / Cevapla
  MERHABA VERİTABANİ YOLU DEĞİŞTİRME ŞU ŞEKİLDE OLUYOR :

Öncelikle Hangi host firmasını kullandıgınıza bagli; mesela brinkster'i örnek verelim hem ücretsiz sunucu:

strVeritabaniYolu = 'Kullaniciadi/db/dbxxx.mdb"
ŞEKLİNDE...

Server.Mappath(kullaniciadi/db/xxx.mdbu)
ŞEKLİNDE OLMALI...

Yardimci olabilidysem sewinirim..

GOOdByé.
    Başlık Yok / Veritabanı Bağlantısı - mert - 25.11.2006  / Cevapla
  ya ben kendime offline site kurmak ve internet üzerinden yayınlamak istiyorum nasıl yapabilirm yardım ederseniz sevinirim....bunu ücretsiz olarak yapabileceğim programlarda varsa sevinirim....cevaplarınızı msn adresime yollayabilirsiniz
    YNT:Başlık Yok / Veritabanı Bağlantısı - yunus emre - 02.12.2006  / Cevapla
  ya biliyosan bana da yolla bende çok merak ediyorum
1 - 26 arası / 49 toplam yorum

  İleri >

Yorum Yaz
 
ANASAYFA | İÇERİK EKLE | EN YENİLER | EN POPÜLERLER | EN BEĞENİLENLER | REKLAM | DESTEKLEYENLER | İLETİŞİM
ASP İndir © 2001 - 2017 |

ASP İndir, Radore Hosting'de barındırılmaktadır.

Web Tasarımı: Emir Emiroğlu | Kodlama: Can "FiNaRFiN" HANHAN , Korkut TAHAOĞLU, Göktuğ İÇÖZ

Sitemize editör, ziyaretçi ya da üyelerimiz tarafından eklenen hiç bir veriden ayrıca tüm diğer site linklerinden, ASP İndir sorumlu değildir.

1,31 - #24.10.2017 07:02:27#

radore